Digital markedsføring og konvertering

Noe som gjør arbeidet med nisjemedier så spennende er nettopp muligheten til å spisse seg mot bestemte målgrupper. Arbeidet med å vokse i antall lesere og abonnenter krever tålmodighet og langsiktig arbeid, men til gjengjeld er det veldig motiverende når en begynner å se resultater av arbeidet.

Kontakt oss

Ulike strategier og konverteringsmål

I arbeidet med å treffe rette brukere, kreves det kontinuerlig jobbing med å spisse innhold og budskap. Her ligger det også en annen motivasjon – å få mest mulig ut av begrensede markedsbudsjetter. 

Alle nisjemedier trenger sin egen markedsstrategi. For etablerte nisjer der innholdet gir seg litt selv, kan vi gjerne jobbe med direkte salgsfremmende aktiviteter for å rekruttere abonnenter. Jobben handler i stor grad om å få frem innholdet på en måte som engasjerer nye brukere.

Når det kommer til nyetablerte medier må vi først få brukeren til å oppdage og prøve innholdet. Først når brukerne har begynt å engasjere seg i innholdet, kan vi introdusere premiuminnhold og abonnement.

Hold deg oppdatert

Meld deg på vårt nyhetsbrev via skjemaet nedenfor.

Takk! Du er nå på listen over mottagere av vårt nyhetsbrev.
Oops! Something went wrong while submitting the form.